Home » , » Lončarić: Ne priznajemo nikome da je bolji od nas

Lončarić: Ne priznajemo nikome da je bolji od nas

Filip Lončarić bivši golman zagrebačkog Dinama i rumunskog Gaz Metana priključio se pripremama Željezničara u Mrkonjić Gradu. Već nakon prvih treninga vidjelo se da će ovaj golman biti veliko pojačanje za prvaka BiH.
Sa Lončarićem smo razgovarali o njegovim prvim impresijama kada je ekipa Željezničara u pitanju , te šta misli o duelima sa Viktorijom Plzen u okviru drugog pretkola Lige prvaka.

''Prije svega moram da kažem da mi je drago što sam došao u jedan tako veliki klub kakav je Željezničar. Dobro se radi na treninzima, pripreme su baš žestoke ali se ne žalimo. Momci su me odlično prihvatili, svi su zaista i više nego korektni prema meni i veliko mi je zadovoljstvo biti dio ove momčadi''.

Lončarić je posljednjih pola godine bio bez kluba, ali ističe da je i pored toga u odličnoj formi.

''Trenirao sam individualno sa trenerom u Zagrebu u periodu dok sam bio bez kluba, tako da se to nije odrazilo na moju formu. Odlično podnosim sve napore na pripremama''.

Plavi su danas saznali ime protivnika u okviru drugog pretkola Lige prvaka a to je prvak Češke Viktorija Plzen. Kada je ovaj duel u pitanju Lončarić je rekao:

''Oni jesu favoriti u ovim duelima, ali mi nikome nećemo priznati da je bolji od nas. Jedva čekamo da počnu utakmice a ja vjerujem da iz ovih duela možemo izaći kao pobjednici i proći u naredni krug'' izajvio je za Sport Info.ba Filip Lončarić.

Popular Posts

Pokreće Blogger.

Translate